Search This Blog

Friday, January 24, 2014

My daughter's birthday

I remember the intense love I felt when they told me you were in my venter . Thereafter were so many kicks and then my love was growing without measures and today is indescribable . Time passed so fast and now you're this young so full of dreams  that is always running to accomplish each one.
Make your life with intensity and live each phase what happens at the exact moment . To me you're so proud with your own way of being, I thank God for trusting me to take care of you and allowing me to be your mother. There are two stages in my life, without you before and now with you in my life. I am greatly happy now !
As for you, open a page of your book today blank please, no numbers, formulas or letters, because on that day  you are the author , then write on it all the feelings that adorn the heart and make you happy. Never forget to distribute love, always forgive and also asking forgiveness if it necessary, the attitudes of nobility elevates the soul and health to the body.
Mom
                                                                                           Dinizia Galvão
Lembro do amor intenso que senti quando me deram a notícia que você estava em meu ventre. Daí em diante foram tantos chutes e então o meu amor só foi crescendo sem medidas, e hoje é indescritível. O tempo passou tão rápido e agora você é essa jovem tão cheia de sonhos que está sempre correndo atrás para realizar cada um. 
Faça a sua vida com intensidade e viva cada fase que acontece no momento exato. Para mim você é só orgulho com seu jeito tão próprio de ser, eu agradeço a Deus por ter confiado você a mim e ter permitido que eu seja a sua mãe. Existem duas etapas na minha vida,
antes sem você e agora com você. Sou grandemente feliz agora!
Quanto a você, abra uma página do seu livro, hoje em branco por favor, sem números, formulas ou letras, porque nesse dia você é a autora, então escreva nele todos os sentimentos que adornam o coração e te fazem feliz. Nunca se esqueça de distribuir amor, perdoe sempre e também pedir perdão se assim for preciso, as atitudes de nobreza enaltece a alma e dá saúde ao corpo. 
Mãe                                                                                       Dinizia Galvão



                                                 

No comments:

Post a Comment