Search This Blog

Friday, May 11, 2012

A proteção vem de Ti... The protection comes from You

Diante de Ti, fecham-se meus olhos e abre-se meu coração. Sinto-Te tão perto que posso perceber Teu olhar cuidando de mim e de todas as outras pessoas.
Sabe, Tu és supremo, tudo que criaste é perfeito e sinto-me envolvida e protegida nas Tuas grandiosas mãos.
Fortalecida estou diante da Tua, onisciência, onipotência e onipresença.
São Teus os meus planos; que eu respire a Tua vontade.



Before You, my eyes get closed and my heart opens. I feel You so close that I can perceive Your look taking care of me and everyone else. You are supreme, everything You created is perfect and I feel involved, also protected in Your great hands.
I'm strengthened before Your omniscience, omnipotence and omnipresence.
Your are my plans; I breathe Your will.
                                                                                         Dinizia Galvão





2 comments: